Vic

Cause im only human
Vill bara tack er alla som tog er till att läsa mina skruvade tankar. Jag märkte att jag berörde många av er, ni gav mig så sjukt många fina ord som jag kommer ta med mig i framtiden. .Men de där var verkligen bara en del av mina tankar, men kanske den största som jag verkligen behövde släppa trycket på. Annars exploderar jag, för jag är bara människa. Men igår tog jag beslutet att jag kan sitta o skriva om de här, skriva hur hemsk världen är och hur människor drabbas och så vidare, men vad skulle de göra för förändring i längden tänker jag? Så jag bestämde mig för att jag ska utbilda mig till psykolog, ansökningsdatumet var passerat för iår men det spelade ju ingen roll då jag såg att jag måste plugga upp det härliga ämnet matte B och sedan göra högskoleprovet. Men hej, det kommer jag klara galant så jag får bara söka nästa ansökningsdatum, o då står jag start redo! Fast jag kommer förmodligen inte plugga kvar här i Östersund, så klart, visst vore de bekvämt att stanna, men att äntligen få flytta härifrån vore ju som en dröm, och nu har jag en ordentlig anledning. Ah vi får se, först ska jag ta tag i det andra innan. 
 
Igår avslutade jag faktiskt en solig och bra dag tillsammans med Emelie, vi lirade lite basket, gungade och samt drack nån öl till det, en helt perfekt fredag. Nu väntas pappa o Petra sen bär det av ut till springmeet, hoppas vädret blir bättre, så man kan gå på cruisingen ikv!