Vic

Förlåt för allt jag aldrig sa
Jag klarade det nätt o jämt igår, men längtan efter att få kötta på gymmet var stort, men en vilo dag var det min kropp krävde så ja då fick den väl de med då.. Men idag intalar jag mig själv att den är bättre, de är den väl med, men det skulle inte direkt skada om jag vilade hela denna vecka. Men haha vem har de lugnet i kroppen egentligen, ja kanske nån överviktig kakberoende person, men sån är inte jag, o tacka fan för det!  Dock har jag för höga mål på mig själv, men det kanske funkar, det kanske ger mig de självförtroendet jag länge letat efter? Ah jag har en tok lång väg kvar att gå, men jag har iaf börjat gått den vägen, jag sitter iaf inte still längre, jag har insett mina problem och jag håller på att ta tag i dom, men de är inte enkelt, för många misstag kommer jag att göra, men det är mina misstag o inte någon annans, allt jag kommer vilja ha är tips och råd. Sen att alla vet att jag inte kommer göra det nån sagt mig att göra vet alla redan, men jag kommer iaf aldrig sluta vilja ha era tips o råd. Usch känns som jag går på världens längsta ensamaste väg i hela universum just nu... Aja kanske bör låta den vägen leda mig till gymmet nu ist? Där kan jag slå ihjäl ett par tankar iaf...
 
 
 
Jag tar det sista steget själv