Vic

Måndag ljuvliga måndag
Jahopp då var de återigen måndag nu då.. Fast jag gillar måndagar, medan alla skriver om hur värdelös den är, så vaknar jag upp med ett leende på läpparna och bara YES nu är de måndag, ny vecka nya tag!! Haha kanske bara är jag men, ja jag gillar måndagar. Idag ska jag försöka sluta små synda med kolhydraterna och köra på LCHF så gott de kan, vill faktiskt till hundra se hur de påverkar min kropp, negativt eller positivt. Så denna vecka är de upp till bevis! Igår var en mysdag, som jag spenderade med lilla pappa först, på någon motormässa, det var trevligt, mest för att se pappsen så överlycklig varje ny hoj han testa. Sedan hängde jag med Moa, vi åt middag o sedan hjälpte jag henne i stallet. Skit mysigt, avrundade denna dag med ett skönt bad och en ansiktsmask. Idag dock är de inte mycket som står på mitt lilla schema, ska äta en stabil ägg frukost och sedan blir de nog en tur upp på gymmet. Idag ska jag fokusera på att träna mage och rygg. Vet att min kropp fortfarande inte är helt OK, men ja jag kan inte hålla mig borta fler dagar... Så ibland blir det som de blir :) 
 
 
 
Kan det bli sommar nu tack?