Vic

Solen skiner och underbart sällskap.
Solen tittar äntligen fram där ute, värmen kommer nog men just nu är de lite små kyligt. Annars då, vaknade runt tio imorse av att Alli var startklar o pigg, tog upp och fixa henne och bakade bröd åt Fia som fortfarande låg o sov. Vilken underbar syster jag kan vara ibland :) Idag har vi nog inte så mycket på agendan, får se vad som händer och sker idag. Måste ju göra något skoj då syster ändå är här. 
 
Annars då igår, så drog jag på gymmet och köttade armar en massa, de känns verkligen idag vill jag lova. Men fy så skönt det var att återgå till gymmandet, nu sitter jag ock kikar på proteinpulver som jag kan dricka efter tränigen då min kropp inte alls  får i sig den mängd protein den behöver efter ett hårt gympass. Sedan kom jag hem och hämtade ut ett paket på ICA, duschade och så tog vi en skön promenad till Petra och fick en kanon god middag! Sedan bar de hemöver och då blev det bara lite LCHF glass innan vi tre gick och la oss. En helt underbar dag med andra ord! 
 
 
Gymmandet tar sig trots allt!