Vic

Spring spring för ditt liv
Åh herregud, min kropp är knappt rörbar, att ta sig upp ur sängen var ett heldags projekt haha fy fan. Men de ska ju kännas att man rört sig. Idag verkar bli en tok lugn dag, sitter och kikar på OTH i väntan på att jag ska få tvätta. Har dock inte många maskiner idag, så de är skönt, för idag är det fin vere så man kanske skulle försöka sig på en PW ute i solen? Haha men känner jag mig själv så kommer den enda PW jag kommer göra idag vara den på väg upp till gymmet... Hört att man måste träna bort träningsvärken, så ja så får de bli. Eventuellt kommer denna vecka för övrigt bli väldigt lugn utan gym tyvärr.. Kan dock ej avslöjja hemligeheten, men går den i lås denna vecka så kommer jag att spendera väldigt mycket tid hemma, så passar på att kötta på gymmet tills dess.. Huvva abstinensen kommer att bli jobbig, men fy så värt de. 
 
Kent nya album går bara att förklara med ett ord : WOW!
 
Din politisk korrekta godhet