Vic

happy birthday!
sådär ja, väskan är nu packad o jag är redo. Det enda som fattas är att bussen ska rulla förbi. så passar på att slänga iväg ett snabbt blogg inlägg. För vem vet när man är människa igen efter ikväll! Nejdå det blir ganska lugnt ikväll, tänkte inte förtära okontrollerat mycket alkohol. Bara så där lite lagomt. :) Men jag tror säkert att kvällen kommer bli galet bra iaf, Moa förtjänar den bästa födelsedagen hon kan få, så det ska jag se till att hon får med. Kommer bli så bra så bra det här. Igår var jag o emelie hos lina o hamp och kikade på idol, men tröttheten slog till strax vid tio så drog hem o la mig ist, o vilken himla tur jag hade då, för min fina kille ringde från grand canyon just när jag lagt mig till rätta :) Blir så varm i själen varje gång han ringer, det är så underbart att bara få prata lite med honom då det går. Så efter det somnade jag som en stock för det fick mina nerver att lugna ner sig iaf. Nej nu kanske man skulle ta o dubbel kolla packningen så man ej glömmer något viktigt! :)





Grattis på din dag min fina! <3