Vic

20000 steg senare
Oj oj vilken dag... Värk i rygg och fötter, men ack så produktiva vi har varit. Startade dagen med den rejälv frulle, gjorde mig i ordning för att senare möta upp Moa och Lina för en heldag med shopping. Vi började med att beta av stan sen gick vi bort över mot dollar o öob fortsatte hem till mig drog vidare upp på expo, kvantum och hööks, så det känns inte som vi gjort annat än att promenerat och bränt pengar idag. Men nu är iaf allt till brölloet inhandlat vilket känns förjävla bra. Slippa den stressen liksom, bara några kakor som ska bakas nu, gjort en test kaka idag och än så länge verkar den bli kalas bra! Så ja jag må vara helt slut men samtidigt så har vi verkligen legat i och fått allt ordnat. Så nu slår jag ner röven i soffan och inväntar Marie, resten får vänta tills imorgon. Annars då, ja igår hade jag "jobb" möte nere på stan, det gick hur bra som helst, ska börja arbetsträna redan på måndag kl 11. Ingen kan vara lyckligare än mig, att ha varit sjukskriven i 2,5 år och nu äntligen komma ut bland folk igen känns så otroligt himla bra. Så efter det drog jag och jocke ner på stan o firade med en underbart god middag på sir winston. Han är allt för bra go min pojk. Att få dela allt det här fina och roliga i mitt liv tillsammans med honom är det bästa jag vet. Vi avslutade denna underbara tisdag med filmen Safe haven och det kunde ej blivit ett bättre avslut alltså. Känns som om denna vecka kommer att bli helt himla underbar, nu är det endast tre dagar kvar tills min fina Therese säger JA till sin man. Wow! Nej presenten slår inte in sig själv, så kanske dags att fortsätta att vara produktiv medan glöden brinner.
 
Pokémon <3