Vic

Livet
Om det hänt mycket sen sist? Nej faktiskt inte så jätte mycket. Har spenderat hela förra veckan på bästa sätt med min älskade syster och dotter. Finns inge bättre än o bara fly undan vardagen o umgås med människor man älskar till djupet. Sån kärlek som jag har för dom två är väldigt sällsynt, så sån kärlek måste man vara rädd om. Hade det iaf tok jäkla bra med dom. Fick även ett oväntat med fy så underbart samtal, min förra chef på stadium vill att jag ska komma in och jobba för honom nästa vecka o lite där till. Lyckan jag känner för det går inte att beskriva. Trodde verkligen inte att jag gjort ett sånt bra jobb när jag varit där och arbetstränat, men det är en underbar känsla att känna att man faktiskt gjort bra ifrån sig. Sen att för första gången på 3 år få pengar för att jobba är en helt obeskrivlig känsla för mig. Få tjäna mina egna pengar, känna att jag gör något viktigt för mig själv. Kan inte ens förklara hur lycklig jag är över denna möjlighet. Kommer verkligen visa vad jag går för och kicka ass! Länge sen nu jag känt sån här lycka över något, längtar tills jag börjar jobba nu!!! Annars har det varit lugnt. Har träffat brudarna och planerat den kommande kräft(nubbe)skivan vi ska ha på lördag i Vattjom, den längtar man verkligen till nu. Ska bli så roligt att göra något med bästa vännerna utanför stan. Var alldeles för länge sen nu. Så det är något jag ser framemot. Sommaren tycks inte vilja visa sig alls i år, så nu är det nog på tiden att höstkläderna åker fram iaf trots att man stretat emot. Idag blir det nog en tripp på gymmet och städning här hemma. En lugn dag med andra 

Worrying is stupid. It's like walking with an umbrella waiting for the rain