Vic

När man släpper taget tar man steget
Vad är nytt? Inte alls mycket fakiskt. Sommaren kom till slut, dock lite försent, då man redan ställt in sig på att hösten var kommen. Men jag njuter av den lilla sommaren vi får. Men skulle gärna ta fram höst garderoben nu, o bara få mysa hemma med tända ljus o mys. Men det kommer nog snart. Annars då, brosan med familj kommer upp över helgen, hur mysigt kommer inte det att bli då. Ska dra en kräftskiva där imorgon. O på tal om kräftskiva, den vi hade förra helgen var helt galen bra. Fick spendera en kväll i vattjom med människor jag älskar mest av allt, o bara vara full o skratta som aldrig förr. Speciellt skratta åt moa som drog en söndagsfylla då alla andra låg döendes, haha.. Annars har veckan bjudit på lite jobb o massa sol o träning. Solen ger en trots allt väldigt bra energi, idag är det äntligen fredag igen, ska försöka städa lite innan jag beger mig härifrån. Igår hade jag en underbar kväll med en promenad, bergsklättring och surr med stans finaste utsikt, precis så en sommar kväll i augusti ska spenderas. Sånt är riktigt bra för själen. Helgen ska bara spenderas med familjen, vilket jag ser framemot, ingen drama eller skit överhuvudtaget, bara en massa mys o bus med dom bästa! Just vad jag behöver. Nej nu ska jag göra nån nytta här, är sjukt trött efter all skit man ska tvingas hantera. Så nu tryckar jag på av knappen ett tag o släpper allt som drar ner mig o njuter av livet jag lever ist. Det blir till det bästa det här, och bra vet jag att det alltid blir, men nu ska jag baraa fokusera på mig själv o de jag mår bäst utav. puss på er så länge!