Vic

december äntligen
Ja hopp,  då var det december då. Vart tog det här året vägen alltså? 22 dagar kvar till julafton och 29 dagar kvar till 2016!!!! Sjukt alltså, men det är bara till och göra den sista tiden av detta år till den bästa. Försöka går ju iaf, haha. Ligger hemma med men hemsk förkylning.. jaja går nog alldeles snart över. 
På slutet har det varit väldigt lungt. I helgen hade jag mor o far på besök och vi var upp på XXL sport och kikade, käkat gott med Sandra och ja bara tagit det väldigt lungt. I måndags hade jag Petra och edde här hemma på besök, det var riktigt mysigt. Igår tisdag, tog jag med mig sandra hem till mina föräldrar, käka middag o surrade på där, samt fixa ett skåp vi köpte på Ikea. Idag planerar jag bara att ligga och kurera mig hemma med film och the i soffan.
Till helgen ska vi baka tunnbröd ute i ytterocke, far hem med Petra o Mathias, ska bli riktigt roligt o mysigt att få umgås med familjen. Ja som ni hör inte så mycket händelserikt här. Väntat bara på dom förbannade böckerna så jag kan få börja plugga nån gång alltså. Fått en bok men det är fel bok just nu. Och den har jag dessutom redan läst ut, sjukt bra! 
På återseende.

 
Första adventsmys hos min andra sandra!