Vic

High hopes
Tisdag ny vecka nya mål. Gårdagen bjöd på häng hos syrran med Sandra, sedan då jag kom hem tryckte jag näsan i pluggböckerna för att äntligen få komma igång! Sedan på kvällen bjöds det på taco måndag tillsammmans med Sandra, Elin och Simon, avslutade kvällen med kortspel och surr. Idag har jag träffat Moa en sväng, pluggat lite och mest bara tagit det allmänt lugnt. Vad som väntad resterande vecka förutom plugg och tvättstuge häng imorgon vet jag inte riktigt. Sandra drar ju till klövsjö hela helgen så blir en tråkig ensam helg framför mig.. Men något ska man nog komma på! I lördags var vi ut, först brud kväll i torvalla sen bar det av till Oscars där vi dansa och bara hade allmänt roligt. Ja annars händer det väl inte så mycket mera än plugg och bli fri denna hosta så jag kan gymma igen. Lugnt med andra ord, men väldigt skönt det med! Snart är de ju nyår och de må man ju tagga jäkel till! Ska bli roligt att testa något nytt, så vemdalsskalet kan nog bli hur roligt som helst!!! Så det peppar jag som fan nu. Ja det var väl ungefär det stora hela typ. 


My girl crush ❤️