Vic

Kärlek
Jahopp då var dagen kommen, den dag jag gruvat nig för... Sandra flytta till klövsjö på riktigt, separationsångest deluxe! Men jag ska se till att hälsa på henne så mycket jag kan i vinter. För inte blir hon av med mig så enkelt! Har ju nyår att se framemot med henne där nere, så det längtar jag sjukt till! Sen lära mig slalom igen samt åka längdskidor och dricka mintu på fjället. Kommer bli en grym vinter! Idag har jag pluggat och lagat god middag till mig och Sandra innan hon for. Veckan blir till att ägna åt plugg och försöka återgå till gymmet igen. Helgen bestod av spontan fylla med Moa, haha kunde ha slutat bättre utan punktering och skit men trots det hade jag en kanon bra kväll tillsammans med henne. Det var allt för länge sen hon och jag gjorde stan tillsammans. Det har man saknat! Annars händer det inte så mycket nytt. Julbaka med syrran på torsdag och övernattning så det ska bli Mysigt värre! Nu ska jag alldeles strax krypa ner och läsa lite Grey innan jag ska sova.. Usch för att sova ensam igen efter tre underbara galna månader med henne.. Tur jag har mina andra underbara brudar här hemma som jag ska våldgästa och bara rå om!