Vic

bläbläbläääää
Yttligare ett härligt glapp mellan skrivandet, men har verkligen inte haft tiden eller orken! Kanske även borde låta bli att skriva idag, kommer bara låta nedlåtande och bitter... Aja brukar funka bäst att skriva då har jag märkt. Livet är bra, det är det, har äntligen hittat en arbetsplats där jag tror jag kommer trivas bra på. Hålls sysselsatt och det är kul, håller på att ta körkort, går väl så där när man är för feg för att ens sitta bredvid någon i en bil o nu ska man dessutom vara den själv som kör. Nej usch gillar inte bilar, har alldels för stor respekt för det där! Aja man kanske vänjer sig? Blev moster igen förra veckan åt en otrolgit fin liten Edde! Sen idag fyller bönan min 23 år. Grattis så otroligt mycket till dig Lina! <3 Så ja egentligen är allt bra, men har bara hamnat i en sån där period att alla småsaker tynger mig rejält. Jag är ständigt trött och utmattad, och blir allt för lätt nedstämd. Visserligen är det väl bara en period just nu, men jag hatar dessa perioder, känner mig ensam trots jag har folk omkring mig, hmm ja det är väl bara i mitt huvud de sitter det här... Önska jag bara kunde stänga av tänkandet stund vis. leder sällan till något bra iaf och tar tok för mycket energi! Nej nu ska jag slå på lite Dylan och bara lägga mig i soffan en stund. 
 
Thought I was unbreakable