Vic

Stråket veckan
Jäklar vad denna vecka har sprungit iväg! Stråket ha varit helt galet, blev inte många lunga dagar. Men fy satan vad roligt jag har haft det, umgåtts med underbara människor druckit massa gott och cirkulerat runt i varenda tält. Att man förenas med så mycket otroligt folk har nog varit det absolut bästa, allt från grymma brudkvällar till blandras kvällar. haha... Dock känner min kropp att den fått lite nog nu, men vi kör en sista kväll imorgon iaf. Det är dock inte vilken kväll som helst, jag ska nämligen få se Krunegård igen. Alltså när jag o lina var och såg han i stockholm var jag helt upp över molnen av lycka, den bästa kvällen någonsin, var rädd att jag skulle behöva missa honom helt nu när han äntligen gör ett besök i min stad, men med världens bästa vänner så ska jag äntligen få se honom igen. Jag kommer sjunga mig hes och vara jordens lyckligaste återigen! Fy fan vad jag ser framemot imorgon kväll. Jag kan inte tänka mig att avsluta denna grymma vecka på något annat sätt än med underbart folk, festival och go dricka. Ikväll är det bara soffläge för att ladda upp batterierna och tagga morgon dagen, men det är riktigt skönt måste jag erkänna. Idag är min kropp otroligt trött och behöver få sin vila. Sedan efter imorgon går jag nog i ide ett tag, haha. 
 
 
Nu signar jag ut med minnen för livet!