Vic

Nostalgiskt
Okej nu sitter man här 4 år senare, vart tog tiden vägen? Känns som det var igår jag stod och vrålade med en öl i handen på ett flak på min egna student. Men nej det är visst 4 år sedan jag gjorde det. Sjukt hur tiden bara kan springa ifrån en alltså.. Det var den absolut bästa och roligaste tiden i mitt liv, avundsjuk kan man smått bli på de som springer ut idag. Dom har den bästa dagen framför sig men den tuffaste perioden i deras liv startar även nu. Ja det var tider det. Idag ska jag ner och kika på min kära vän Elin som tar studenten, sedan bär det vidare på hennes studentmiddag i Änge. Så det kommer bli riktigt trevligt, hoppas bara att vädret håller i sig alltså. 
 
 
Åh man får en liten tår i ögat, detta var det absolut roligaste jag gjort i hela mitt liv! 
 
#1 - Lina

Åh alltså nostalgin!!!! Fy tusan vad kul vi hade den dagen (och hela studenttiden för den delen) och vad jädra glad jag är att jag fick dela allt det med dig pinglan! <3