Vic

sammanfattning
Livet rullar på i vanlig ordning, varken något roligt eller spännande har hänt sen sist tror jag. Fredags tog jag nån öl o träffade på kära pappa som var på jobbfest som sedan gjorde följe till bishop en sväng, sjukt trevligt. Sedan lördagen bjöd på gott käk o sedan brud häng i lugnvik, med saknade brudar. Avslutade kvällen med att vara chaufför åt syrran. Avrundade helgen i brulle hos em o viktor. En kanon bra helg med andra ord. Snart är det midsommar o min underbara Ems födelsedag. Så det taggar jag nå jävulskt, Blir ett riktigt galej hemma hos macklan o Elin. Fy fan vad skoj, underbara vänner samlade för att fira o massor o bara ha sjukt kul! Så det längtar jag till. Idag har jag umgåtts med syrran o Edde,  alltid lika trevligt där ute. Imorgon har jag inte så mycket på agendan, får se om jag drar av ett gympass om min hals känns bättre o vill samarbeta så att säga. :) Nä nu ska jag varva ner efter en långpromenad med en film. 

Som alltid flyr jag till musiken, den enda plats där jag är jag