Vic

Ge mig sommar helst nyss...
Tisdag, regn o rusk. Har varit lite frånvarande då jag haft fin besök hela helgen. Men nu är man åter tillbaka till vardagen igen. Dagen i all ära spenderades i brulle hos Moa, hon red polle o jag agerade kameraman. Hämta ut körkortet igår, o kan ju verkligen hoppas att jag aldrig behöver visa det för någon.. hahahha fy fan hur man såg ut!!! Hua... Aja tur man ser bättre ut irl så att säga... Annars då, gått en del promenader så länge vädret tillåtit, hälsat på Linas fina bebis ja bara gjort saker som fått mig att må bra och jag tycker är kul. Till helgen står förjdholmen på schemat, vilket jag ser framemot då de ggr man varit där har man haft svin kul, iaf av det man kommer ihåg. Haha :D Så det kommer bli skit bra, vi är ett härligt gäng som ska dit så det där ska bli skit skoj. Annars veckan i sig blir väldigt lugn skulle jag tro, eller ja det visar sig. :) Nä nu ska jag ta ett efterlängtat bad och bara varva ner. :)