Vic

sun is shining and so are you
Tiden bara springer iväg, hunnit med det ena och det andra. Hade jordens bästa förfest hemma hos mig här i lördags, kom så sjukt mycket roligt o underbart folk. Vi dansa, skrattade och drack massa alkoholhaltiga drycker. Blev en riktigt lyckad kväll måste jag erkänna. Även min underbara vän Schill överraskade mig med sitt sällskap, det var så sjukt underbart att få träffa o kramas med han igen. Söndagen var jag så sjukt äckligt bakis, så blev pizza o soffhäng hela dagen, samt så åkte jag Sandra och Lina till Moa för att fira att hon äntligen fyllde 23 år. Fick riktigt fint o gott fika där. Igår var det tvättdag på agendan, samt storhandling. Haha har lyckats supa bort mitt bankkort, så det känns skönt att ha Sandra boende här så man överlever ekonomiskt just nu iaf ;) Jävla klant... Vi drog även en promenand på över en och en halv timme, sedan gick vi hem o lagade en allt för nyttig middag. Känns skönt att äta så pass nyttigt nu, speciellet när träningen hamnat lite i kläm. Blev såklart förkyld på köpet efter operationen och utgång. Men de gör inte så mycket, försöker träna med promenader just nu. Är svårt att träna just nu iaf, men snart kommer jag tillbaka på riktigt där igen. Annars då, ska ansöka om att plugga nu. Kostrådgivare faktiskt, något jag verkligen vill göra. Så det ser jag framemot nå jävulskt att få göra. På torsdag ska jag titta över hur man ansöker om den utbilnignen med hjälp av FK och en annan snubba. KUL! Äntligen gör jag något jag verkligen vill göra, ska bli så förbannat kul o få plugga lite. Längtar som fan alltså. Annars händer det inte så jätte mycket, är bara så glad att ha Sandra boende här, inte lika ensamt på kvällarna o nätterna, de är mysigt. Nån o dela mina tankar med, samt så har vi ju så himla roligt tillsammans. För om sanningen ska fram, har jag varit så otroligt ensam på slutet, kanske är något jag valt, för det behöver kanske inte vara så, men jag är inte redo för annat just nu, vill bara ut o ha kul, träffa folk och så där. Så på så sätt är jag nöjd med livet. För jag har träffat så sjukt mycket underbart nytt folk. Det är riktigt givande. Och jag skulle ljuga om jag sa att jag inte älskar all den här uppmärksamheten. Vem älskar inte att få komplimanger o så? Nej nu ska jag kolla vidare o läsa på om min utbildning så jag vet vad jag ska prata om på torsdag. 
 
Underbara Moa som fyllde 23 år. Dock denna kväll fyllde puman 22, GRATTIS o love u <3
 
Bildbomb från flertal grymma dagar <3