Vic

Götelaborg
Som man längtat efter de som komma skall! Imorgon far vi äntligen till Göteborg jag o Moa, en spa helg bara för oss två, med go mat, vin, relaxing och bara en fantastiskt weekend, som jag tror att vi båda behöver just nu! Flygningen tror jag inte att vi behöver, men blir ju som enklast att ta sig ner på så vis. Så får hoppas vi överlever.. Och framför allt att vi slutligen hittar från Landvetter till Sankt Jörgen, haha två jämtlänningar på vift i Göteborg kan sluta hur fan som helst! Haha.. Ska bli sååååå jäkla kul! Nu får gärna klockan spinna iväg. Tur dock att jag måste packa o städa idag så tiden rasslar nog iväg rätt fort ändå! Hörs efter helgen, mobilen ska endast användas för att ta bilder med i helgen, så förvänta er inte snabba svar, för en paus från denna stress aparat måste jag med ta i helgen. Så vi hörs när jag kommer hem! 



Åh hur fint är de inte då???