Vic

Grett för förändring
Japp då var allt klart! Flytt sker första juni till Brunflo. Kanske inte flyttar 70 mil men det är trots allt ett miljöombyte jag känner att jag behöver. Har ju trots allt nästan alla mina närmsta vänner där så. Plus att jag flyttar från en lägenhet på 37 kvm till 53 kvm så de är en jäkla skillnad på utrymme. Fy fasiken va jag längtar till denna flytt nu. Byta gym till gym24 så jag kan träna med Moa igen som förr, ett än så länge lugnare ställe, slippa en trappuppgång som dånar nå fruktansvärt. Ja de är bara fördelar hoppas jag. 
Annars då, igår var jag ut tillsammans med Martin o några av hans kompisar, hade en riktigt lyckad kväll faktiskt. Idag lördag, är jag bara hemma o tar hand om mig själv. Ligger o nostalgi tittar på greas just nu, men ska efter den förflytta mig in badet. Tända lite ljus o läsa lite tidningar. Ibland behöver man inte göra allt så komplicerat för att ha en kanon dag endast med sig själv. Ibland är de verkligen något jag värdesätter högt. Så med det sagt ska jag kika klart på Grease o kanske gå på affären o köpa mig något gott.