Vic

O händelserikt liv 😁

Vad har jag gjort på slutet? Hmm, känns som att jag spenderat den mesta tiden nu på slutet på jobbet. Och imorgon ska jag testa på en annan hemtjänst här i brunflo. Ska bli spännande. Man måste ju vigda sina vyer. Och blir nog kul att variera sig lite med två olika arbetsplatser. Ser jag framemot! Annars då, i fredags var jag ut en sväng med grymt folk, drog på bishop o tog en öl sen tyckte jag att de räckte och for hem istället 😊 Lördagen spenderades på frösön, öl, badtunna och grillat med trevligt folk. Så min lediga helg blev väldigt bra! Avslutade den dessutom på absolut bästa sätt, grilla pizza med Moa o pehr! Satan va god pizzan blev 😋 Idag är det dags för att ta i tag i kosten igen. Både pluggningen och min egna kost. Saknar gymmet, så dags att skriva in sig där igen 😄 Åh ska bli så förbannat skönt, äta rätt och träna styrka igen 💪💪 Ja mitt liv är inte det värsta underhållande just nu, jobbar mest känns de som, men ibland får man in ett litet glapp. Sen är jag kattvakt med denna vecka, åt min kollegas underbara fina katter! Dom är så mysiga, ja förutom när dom tar med sig döda djur in i huset 😹😻 Nä nu ska jag ta ett bad och läsa nya vecko revyn innan läggdags 😊👌