Vic

spontaneous

Idag kliver jag på jobbdag 7/7 sen jäklar tar jag helg! Fy fan vad välbehövligt med helg nu. Annars har denna jobbvecka varit helt okej. Men behöver helg nu. Men bara ett kvällspass kvar! 😄 Jäklar vad vad jag snackar på om jobb, hmm tråkigt ämne... men samtidigt är det de enda jag gjort på senaste. Typ iaf. Vad kan jag mer tänkas gjort då, tagit lång promenader i fin vere som dök upp en dag, jag släpade med mig Moa för att skaffa henne hennes första tatuering och jag skaffade mig nummer 8. Sjukt jäkla nöjd blev jag! Blev en text som betyder mycket för mig, en textrad från en utav Kents låtar. Känns förbannat bra. Nu sitter den där o påminner om Kents Underbara musik dom gjort genom åren 😍 Blir lite ledsen när jag tänker på att deras konsert i oktober blir första och sista gången jag kommer kunna se dom... att sån fantastisk musik ska försvinna och bara lämna spår efter sig. Men evigt tacksam att få se dom live o deras musik. ❤