Vic

4 advent

Om mindre än en vecka är de julafton. Och snart ett helt nytt år. Kan inte alls förstå vart detta år har tagit vägen. På någotvis har detta år varit det absolut bästa på länge. Jag har äntligen funnit mig själv, jag vet vad jag vill göra mer eller mindre. Jag är lyckligt lottad att jag har ett jobb jag älskar, men samtidigt som kan driva mig till vansinne. Ja jag älskar det. Men visserligen har de funnits dalar med men topparna väger upp allt så otroligt mycket. Har de mest underbara vänneroch familj i mitt liv, som oavsett var och när finns där för mig, som alltid ser till att jag har det bra. Vad mer kan man önska? Ja just nu inte så mycket mer. Eller jo jag skulle behöva en resa till varmare breddgrader. Det om något skulle jag absolut inte tackat nej till. Men det planeras en resa inom snar framtid med en väldigt god vän, så därav kommer jag att jobba både julen och nyårsafton, sjukt bra betalt och jag lovar att det kommer bli otroligt mysigt att få jobba med underbara kollegor och brukare under dessa högtider. Så jag är verkligen inte bitter över det ☺ 

Skulle haft en ledig vecka nu egentligen, men jag blir allt för lätt uttråkad, så idag när jag blev tillfrågad att jobba ikväll kunde jag verkligen inte tacka nej. Det bli kul 😄 Sen ska jag förbi Moa och umgås lite med henne och Elin. Ett toppen avslut på en bra helg. ☺ Nä om man skulle få i sig lite mat kanske och göra sig iordning för sen må jag kila vidare 😎

Haha min adventsljusstake har tappat all barr, inte den fagraste kanske. Men fjärde ljuset brinner nu iaf 👌