Vic

Mini julafton

Vilken dag!

Haft ledig vecka nu, julklappshandlade med mamma i måndags, men kände mig inte alls nå kry. Mådde illa o kände mig febrig så fick fara hem till soffan, o spendera två dagar där 😥 Vette fasiken vad de kunde vara. Kanske utmattning, har ju jobbat sjukt mycket nu på slutet och knappt låtit mig vara ledig. Jobbat drygt 6 helger på raden o efter denna ledig helg gick musten ur mig helt enkelt. Men men, nu har jag iaf hämtat igen mig 😃 Igår kväll var jag så rastlös så då gav jag mig på affären och handla och sedan gick jag till Moa så bakade vi knäck.  Eller ja hon bakade jag granskade nog mest bara (och tjuv åt) 😁 idag vaknade jag piggare än vad jag har varit på länge, så då drog jag i mig morgonkaffet och gav mig ut på en 2 timmars lång promenad, som blev över en 1 lång. Solen sken för första gången på 110 år kändes det som. Så jag bara lunka på och njöt till fullo av solen och den krispiga luften 😍 Det var en sån otroligt underbar och välbehövlig promenad. Äntligen går de mot ljusare tider 👌 
Sedan utnyttjade jag all energi jag hade kvar o kroppen, stor städade lägenheten och, tog en lång dusch och sedan begav jag mig iväg till Ida där vi firade lilla julafton med bästa brudarna. Blev för mycket mat, skratt så tårarna rann och planering av LA resan 😃👌 En mycket bra kväll om ni frågar mig 😊 Imorgon ska Moa släpa mig upp för en liten tripp till torpshammar där hon ska hämta sin syrras hund som hon ska ha en sväng. Ja eller föralltid om hon får bestämma, men ja iaf, får se om hon får slita upp mig ur sängen imorgon eller om jag faktiskt tar mig upp vid 6 tiden. 😅 Vant mig ganska fort vid sovmorgon när man varit ledig i tre dagar. De är ju såååååå skönt 😉 Jaja nä nu ska jag krypa ner och fortsätta kolla på Skam innan jag ska sova. Ma råkes 👌 och god jul på er om vi inte hörs innan 😘🎅