Vic

Hej igen
Jahopp blir en del glapp här! Men har haft hjärnan nånannnastans så inte riktigt tänkt på bloggen. Har hunnit med att fylla år, hade jordens finaste födelsedagsfirande på Allstar tillsammans med människorna jag älskar. Blev ner supen, men de var ganska givet kan jag tycka. Blev riktigt lyckat! Spenderat tid med min familj har jag även hunnit med. Ja egentligen har det inte hänt så värst mycket roligt. Eller jo de har det väl men kommer inte ihåg allt i detalj. Så kan väl berätta vad jag gjorde i helgen, i torsdags kom bästa Sandra hem igen, sedan på fredag uträttade vi några ärenden sedan drog vi till bruppan o käkade tacos! Tanke var att vi skulle på bio, men jag var tok för trött så Sandra och Tg fick fara själv, så jag stannade kvar tillsammmans med mos Pehr och Erik o kikade på film med dom ist. Det var trevligt o mysigt. Lördagen spenderades med mys i soffan sedan Max mat och efter det fick jag den galna idéen att vi skulle köpa stjärtlappar och ge oss ut i GB backen på Frösön. Vi bjöd med oss Danne o Mike på detta galna upptåg. Det gick skit fort ner o pudersnön dränkte oss bra nog. Haha sminket var verkligen överallt! Men jäklar va roligt vi hade alltså. Tills att gubbarna som skulle pista backen bad oss lämna. Idag söndag, har jag storstädat lägenheten med Sandra sedan kom min bror hem till oss. Han ska bo i min lägenhet denna veckan medan han pluggar. Jag ska ju ändå inte vara hemma. Ska bo hos Moa hela veckan, då Pehr är bortrest. Det ska bli oerhört mysigt faktiskt. Bara en mys vecka med min bättre hälft! Imorgon har jag en fruktansvärt jobbig dag att ta mig igenom, en rättegång! Något jag gruvat mig för allt för länge, men något som måste göras o jag ber att det kommer att gå bra alltså!! Håller alla tummar jag har! Annars ser jag framemot denna vecka. Den kommer nog bli riktigt mysig o rolig, svårt att bli annat i detta sällskap. Men kommer alldeles säkert hälsa på Emelie med såklart! Måste ju passa på när jag ändå är här, o Moa jobbar nån kväll så :)