Vic

Att vara sjuk...

Det där med att ligga hemma o vara sjuk är inte riktigt min cup of tea. Eller ja, legat hemma sen 12 idag bara, haha. Jobbade morgon i morse, det gick kalas bra men jag känner ju av sjukan, så hela helgen, alltså jag kan knappt förstå de själv, är jag ledig. Om inget oväntat skulle dyka upp så att säga, personalbrist kanske 😏 Närå, ska faktiskt fokusera på att bli helt frisk tills jag ska jobba igen nästa vecka. Blev ingen Alli helg tyvärr.. Vi båda är tok förkylda o hon har utslag så blir vila för oss båda, fast på olika håll förstås. Så vad gör man en ledig helg? Ja förutom att näthandla... Blivit lite av en expert på det nu när alla stora reor dragit igång o jag är rastlös 😅 Skit väder med, så man kan knappt vara ute utan att blåsa bort 😥 vart i hela fan är sommaren??? 😡 Usch, om sommaren tänkt vara så här kan jag faktiskt lika väl jobba bort den o tjäna fina cash ist 😤💵 Nä nu ska man inte bittra ihop på grund av vädret, men som sagt hade inte skadat med lite värme 😏 Får kanske får boka in nån resa i höst.

Nu blir det till att fortsätta hinka i litervis med te och kanske nån bra film 😊