Vic

Bara jag

Ännu en helg har passerat. Den har spenderats med jobb, lite stråk, grillming med underbara vänner och avslutades med en tripp hem till mor o far. Där syrran var på besök. Så med andra ord har jag faktiskt haft en kalas bra helg. Ikväll jobbar jag men sen tar jag två dagars ledighet för att sedan jobba hela yran helgen. Känns förbannat bra. Hade ändå inte planerat att gå på yran i år. Så då är jag hellre hemma o tjänar fina pengar. Imorgon är det personalfest här i bruppan, ska bli sjukt kul. Får se om man hakar på dom på stråket efter eller om det bara blir hem o sova ist 😄 Insåg att de där med att ut i röja på nå stråk inte var riktigt min grej. Stå o trängas med odrägligt folk i timmar. Nej då sitter jag hellre hemma med ett glas vin med människor jag gillar o surrar hela natten. Annars då, såg att mitt konto fylls på med pengar imorgon. Något som tydligen kallas lön. Något jag har tjänat ihop helt o hållet själv. Bara jag! Alltså jag är stolt som en tupp över mig själv!! 😄🦃 Äntligen börjar mitt liv bli så normalt det kan bli. Jag tjänar mina egna pengar och jag börjar komma på Fötterna helt och hållet igen. Kan inte beskriva vilken underbar känsla de här är för mig. Jag har råd att bjuda mina vänner på saker, jag har framförallt råd att följa med på saker som jag innan varit tvungen att avböja på grund av pengar. Det är för mig en helt fantastisk känsla 😎💶 Jag är helt enkelt bäst! 😉👊

Mor o fars senaste lilla tillskott zelda. Jag är helt och hållet förälskad i henne 😍😍