Vic

Kunde inte vara mera nöjd

Solen har verkligen bjudit på sig själv dessa dagar. Och självfallet har man njutit till tusen med grymma människor. Började skoldagarna med häng på bryggan, sedan fiske kväll och gofika ute på andersön. Det var så oerhört trevligt. Igår så var det häng ute i önsjön. Sol, bad och återigen fika. Låg o brände i solen i flertal timmar. Sedan åkte vi hem och packade upp och packade om för middag ute på andersön 😄 Jag har det absolut bästa människor i mitt liv och det är ett faktum. Fy vad jag är lyckligt lottad jag är 😍 Idag har jag jobbat och sen drog jag o Moa ner på bryggan och solade några timmar. Ikväll blir det bara soffläge hemma. Och ladda upp lite inför mer jobb imorgon innan jag går på helg. Förhoppningsvis får jag träffa syster och barn som kommer upp imorgon 😁 Så inge stråk för min del denna helg. Spenderar den hellre med min kära familj. 😍