Vic

Lediga dagar

Ja då är man inne på sina tre dagars ledighet. Hur spenderas dom? Tyvärr så spenderas dom med en snorig näsa och en öm hals i soffan. I vanliga fall hade jag klagat på att bara ligga hemma så här, men det har varit riktigt dåligt väder på slutet och jag har behövt ta o vilat ikapp mig. Så det har faktiskt varit skönt och välbehövligt. Plus att jag bara levt på glass de senaste dagarna 😉 Idag fick jag dock nog.. rastlösheten kicka in och jag drog till med att storstäda hela lägenheten. Skönt att ha de gjort. Ny duschad och en ny bäddad säng, längtar tills jag ska lägga mig 😄 Annars då, imorgon blir ännu en lugn dag, men med tvättstugan inbokad. Sedan hoppar jag på en jobb helg. Kvällspass och en deladtur på söndag 😊 Ska bli skönt, det här med att vara ledig är inte riktigt min grej faktiskt. Fattar inte alls hur jag kunde vara det i 4 jävla år 😮 usch. Men det livet hoppas jag att jag aldrig behöver gå tillbaka till igen. Nej nu blir det lite serier och en kopp te.