Vic

Nu händer de grejer

Först och främst har jag dragit på mig en förkylning, så min lediga dag spenderades i soffan och sängen, hade massor av sömn att ta igen tydligen.. Även världens bästa Martin kom förbi med Ipren och sällskap till lilla mig, det gjorde mig betydligt piggare 😃 Så igår hände inte mycket alls som ni kan förstå.. Idag efter över 12 timmars sömn kände jag mig något bättre, så varit hyfsat fullrulle här hemma 😁 Avskyr att bara sitta på arslet, finns inge mer uttråkande än det 😏 Fast skulle behöva vara ledig en dag till från jobbet, men när man jobbar inom hemtjänsten där det finns noll personal på sommaren så måste man jobba trots man är förkyld.. Aja det är ju kväll så det blir ju iaf bra betalt! Tur man trivs där iaf. Men blir till o jobba på lungt så jag är pigg imorgon när jag ska jobba morgon. Men sen är jag ledig tre dagar. Eller ja, det är Alli helg. Men är ju så förbannat mysigt o hänga med henne, så det ser jag bara framemot 😍 Annars fixar o trixar jag bara på här hemma, hinner som sällan göra något här då jag antingen jobbar eller hänger med folk. Så man passar på varje chans man får 😁💃

Börjar bli hyfsat fint här hemma nu, men så långt ifrån klar. Barbordet ska målas o har inte fått upp något på väggarna ännu, men de börjar ta sig 😊

Nu lite mys läsning innan kvällen drar igång 😍