Vic

Summer love

Vågar man hoppas att de blir sommar ett par dagar nu iaf? Igår kväll var en magisk kväll. Som jag spenderade nere vid min favoritplats här i brunflo 😍 Skönt att bara traska dit efter ett långt men härligt arbetspass. Njuta av tystnaden och komma ifrån stressen en stund. Det är livet det 😏👌 idag är jag ledig och solen skiner så man borde nog dra ut och hitta på något iaf. Men vad vet jag inte riktigt. Alla jobbar känns de som. Tur jag älskar att hänga med mig själv, så det blir inga problem. Kanske tar med mig min bok och går ner till sjön några timmar 😁 Har några ärenden som ska göras med. Imorgon står frisör besök på schemat. Har blivit alldeles för långhårig, så det måste jag ta tag i, så vad passar bättre än en tid hos frissan? 😄 Annars tänkte jag slita med mig Moa till mitt nyfunna ställe o njuta av solen, ja om den fortfarande hälsar på 😊

Saknar min fina frisyr 😏☝