Vic

Hej hopp
Brunflo bo var det ja, bott här i en vecka idag. Än så länge trivs jag så otroligt bra här! Så stor o härlig lägenhet. Börjar komma någorlunda i ordning o fått till de som jag vill ha det. Jobbat på både H&M och hemtjänsten nu på slutet. Även fått mitt schema för sommaren, ser ut att bli en hektisk jobb sommar. Så underbart de ska bli att få tjäna stålar i sommar. Kunde inte vara lyckligare över det!! :) idag ska jag iväg o leta en cykel, tänkte att jag ska börja cykla tillsammans med Moa. Blir nog kalas bra det. Annars jobbar jag kväll. Planer för resterande sommar är hyfsat oklart. Holmen på midsommar iaf och fira mammsen som blir 50 med. Hoppas bara på fint väder o mycket jobb så jag kan dra på Ikea i höst o köpa massa nytt till lägenheten. Livet rullar på oförskämt bra just nu. Så ska njuta så länge det varar haha. Ja de var väl en liten uppdate från mig. Får se när jag har ork o lust att uppdatera mera! Så på återseende iaf. 




Haha nu är det dock så mycket finare i läggan en på dessa bilder 😂