Vic

Jobbhelg
Så där då var det måndag igen. I fredags var jag ut en sväng med kära vänner o drack något glas vin. Sedan kom jobb helgen, och min helg har spenderats på jobbet. Men så härligt det har varit 😃 Trivs sjukt bra på det där jobbet, vill nog jobba inom vården. Är det enda jobb jag haft som jag verkligen har trivts på under mina år. Igår jobbade jag delad tur, så passade på att tvätta och ta en långpromenad i solen när den väl bestämt sig för att titta fram 😎 Fick även träffa en jävligt saknad Emelie igår en snabbis. 😍 förra veckan jobbade jag 6 dagar av 7 så just nu ska det bli skönt med lite ledighet, för hur denna vecka ser ut med jobb vet jag inte ännu. Men till helgen kommer min underbara syster o systerdotter hit och bor hos mig över helgen! 😁 Tjohoo!! Annars är denna vecka rätt oplanerad, men skönt det med! Hoppas fin vädret håller i sig så man kan vara ute 😊 


#1 - Anna

Skulle inte du bli PT?

Svar: Jag velar fortfarande på vad jag ska bli. Utbildar mig till kostrådgivare nu, sen får man se :)
Vic