Vic

Be as you are
Känns som jag fått nå fatt, eller kanske de beror på att solen skiner ännu en gång, plusgraderna klättrar uppåt och snön smälter? Ja jag vet inte jag, men känner faktiskt att jag mår så mycket bättre just nu än för nån månad sen, börjar äntligen kunna se framsteg. Så ingen är lyckligare än jag över det! Igår (tisdag) drog jag en spontanare hos frisören, kapade bort halv mitt hår. Låter kanske inte bra alls i era läsares ögon, men om sanningen ska fram har jag aldrig kännt mig så snygg som jag gör nu. Det kan ha varit de bästa jag gjort på väldigt länge. Känner mig som en ny människa helt enkelt. Sedan drog jag av ett gympass tillsammans med Marie, sjukt skönt att verkligen bränna ut sig totlat på gymmet, kan inte lova att jag kommer gå dit lika flitligt som förr, men jag är bara glad för de gånger jag faktiskt tar mig iväg.Idag har jag varit med Moa en sväng på stan med ett avslut med kaffe hos elin, sedan bjöd min underbara vän Martin ut mig på middag. Sjukt underbart att han flyttat hem till Östersund igen! Imorgon ska jag och Sandra till Åre och kika på Björn Rosenström på Bygget, något hon och jag verkligen sett framemot sjukt länge nu, så de ska verkligen bli sjukt roligt. Komma bort från stan o dess uteliv för en gångskull. 
 
 
<3