Vic

bubblan
Oj oj oj, ja hörrni vart har jag hållit hus? Jo jag har varit i min lilla bubbla ett tag nu på slutet, har mestadels tagit underbara promenader i den underbara solen, och förutom det har jag haft mitt tryne ned tryckt i studierna. 
Så jag önska att jag hade något riktigt spännande att berätta för er, vad som helst egentligen, men jag har faktiskt mest fokuserat på att komma igång med pluggandet och allt de andra. Så det är det jag gjort. Jag älskar förövrigt denna utbildning, det känns verkligen så rätt. Längtar tills jag är färdig och kan skaffa mig klienter att hjälpa. Ska bli så himla kul. Annars har det inte hänt så där väldans massa mycket värt att nämna egentligen. Sandra och jag åkte stjärtlapp igår, det var svin roligt. Till helgen far jag nog hem över ett par dagar då syster m fam kommer hem. Så det ska bli otroligt mysigt. Spenderat mycket tid med min favorit kille Edde har jag gjort, mm.. Ah slänger upp ett par bilder, kanske är roligare det. 
 
 
Puss raringar!