Vic

Woop woop
Inte min grej det här till och från. Men ibland må man ju ge det en chans o blogga lite! Kan inte påstå att de hänt så där jätte mycket. Eller jo en del har hänt.  Förra helgen var jag med syster o alli över helgen. Riktigt mysigt att få vara med dom, vara barnvakt åt Lill tjejen o middag hos farmor! Sedan var det åter en ny vecka i staden, om knappt två veckor flyttar jag till Brunflo, som jag längtar alltså!! Och inte nog med det, så ska jag börja arbetsträna på hemtjänsten i Brunflo, och om jag trivs och dom med mig så har jag förhoppningsvis sommar jobb där 50% i sommar. Det vore så otroligt underbart om de gick vägen. För att få jobba igen skulle förändra hela mitt liv. Så håller tummarna för att jag spenderar denna sommar med jobb :) annars då? Jag har varit på bal tillsammans med en vän. Det var otroligt trevligt att få klä upp sig o käka gott. Igår käkade jag grillat med vänner och tog något glas vin. Sen var det tidig hemgång. Skönt de idag o vakna upp pigg o fräsch. Idag ska jag vara chaufför till syster o Mathias, och sen svulla framför mello med Martin! Kul kul. Lugn o skön helg med andra ord.