Vic

Work work work
Ja idag jobbar jag sista passet denna vecka. Och hur ska jag summera den? Alltså, som jag trivs att arbeta inom äldre igen. Det är så otroligt givande och samtidigt väldigt roligt. Tror jag kommer trivas riktigt bra där i sommar. Så en sommar med jobb inom hemtjänsten ser jag verkligen framemot. Och att flytta till lägenhetshuset brevid jobbet kommer bli otroligt skönt. Slippa ta bilen till o från jobbet. Dock skulle jag behöva investera i en cykel känner jag. Flytten då? Nja jag har börjat lite smått med att packa ihop. Men det går trögt än så länge. Men i helgen är jag ledig o planlös så lär bli att man sätter igång o packar hela helgen. Det är mitt mål iaf :) 
Ikväll har Martin inflyttningsfest, bara så där ett halvår försent... Men ska dit o kolla läget iaf efter jobbet. Men slutar åtta så lär vara relativt trött ikväll. Så blir nog inge sent för mig iaf. Nej nu ska jag käka någon lunch o fixa mig inför jobbet. Så på återseende.

En kväll vid sjön med Martin igår! 
Älskar dessa soliga kvällar