Vic

1 Advent
Nu är den efterlängtade julmånaden här, äntligen!!! Önska jag kunde skryta om hur mysigt det är här hemma med allt julpynt. Men om sanningen ska fram så har jag inte hunnit så långt.. Jobbat precis hela denna helg, så pyntet har hamnat i kläm. Är dock ledig imorgon, så då jäklar ska jag gå lös här hemma :D 1 advents ljuset är självklart tänt, så långt har jag hunnit med iaf :) 
Jobbhelgen har flytit på riktigt bra, haft en toppen helg ändå måste jag säga. Fredagen bjöd på sibylla middag sen följt av godis och ostkrokar med bästa Moa. Åt så vi sprack verkligen. Vi kikade på senaste avsnittet av Gilmore Girls, måste säga att de blev en toppen kväll med alldeles för mycket ätande. Sen resterande helg spenderades på jobbet, så det var ju bra att man fick göra något kul iaf! 
Men nu är jag ju äntligen ledig en dag, ska bli förbannat skönt alltså, ska bara städa och julpynta lägenheten, och hämta igen mig lite :) Sedan till veckan blir de Ikea med mamma och syster, härligt att äntligen få komma dit så man kan köpa det sista till lägenheten, har ju ändå som bott här i ett halvår, men jag har ändå lyckats få till de rätt skapligt så jag ska inte klaga, men är lite små saker som måste inhandlas ändå, sen är de ju super skoj att gå på ikea så de gör inte ont direkt ;)  På torsdag är det äntligen dags för julbord med jobbet, vilket jag verkligen ser framemot, ska bli super kul o få dra ut och äta med det bästa gänget. 
Fick även hänga med bästa Edde och syrran i veckan, vi adventsbakade lite lussebullar och annat gotta, var tok för länge sen jag fick hänga med dom, så ska bli väldigt trevligt att få fira jul tillsammans med dom.