Vic

Tattoo's and other stuff
Välkommen tillbaka till mitt händelselösa liv, haha.. Men jag ska verkligen inte klaga. Jag har som i vanlig ordning jobbat o stått i. Älskar det så vem är jag att klaga :) Tjäna pengar är ganska roligt de :D Utan jobb hade jag ju inte haft råd att tatuera armen, som jag för övrigt att tok jävla nöjd med!! 5 timmar fylld med smärta och njutning på samma gång. Men där i slutet av skuggningen var jag tok jäkla less och ville bara att det skulle vara över. Var sjukt rastlös och öm i armen, så när det väl var över kunde jag inte vara mera nöjd. Men vill man vara fin får man lida pin ;) 
 
Idag är det farsdag och min bästa guddotter Alinneas födelsedag, som jag dessvärre inte kunde fara hem och fira då jag åkte på att jobba i morse.. Sen att bilen är paj hjälpte ju inte direkt! Får se om jag lagar den snart eller om jag skjuter på det tills jag verkligen har råd att laga eländet.. haha eller råd och råd, känns bara som en fruktansvärd tråkig utgift som jag inte är sugen att lägga just nu.
Snart är de jul med, men såg att jag jobbar hela julhelgen, så blir nog att fira jul ute på frösön hos syster, känns jättekonstigt att inte få fira jul med mamma och pappa, men vad ska man göra. Det hör väl till vuxen livet antar jag, Men tror nog det blir riktigt mysigt att få fira jul med alla underbara pensionärer :D Så ja de kommer minstsagt bli en jättekonstig jul för min del, men samtidigt det är bra betalt och det blir nog hur mysigt som helst skulle jag tro :D