Vic

Julkänslor

Hallå där 👋
Vad har hänt sen sist? Jodå en hel del faktiskt. Jag har skrivit in mig på gymmet, hunnit tränat en del. Kan inte med ord beskriva hur härligt det har varit. Så som jag saknat o träna! 😍 Jag har jobbat en hel del förstås, pengarna måste ju rulla in ✌ Haha men jag har även bränt lite för mycket pengar den senaste veckan 😅 Men givetvis har det varit köp som varit nödvändiga här hemma 😏 Blev ett helt nytt tvrum faktiskt. Och jag kunde inte vara mer nöjd alltså 😍 Äntligen börjar mitt hem att likna ett riktigt hem. Är så otroligt nöjd nu. Bara några små fix kvar, sen så 😁

Appropå hem, har fått såna otroliga julkänslor 🎅 Ska bli helt underbart när det är dags att sätta igång med julpyntet! För första gången någonsin, vill jag verkligen pynta hela lägenheten, med julgran och hela jäkla köret ska de bli i år 😁 åhåååå som jag längtar nu!!!! Men redan nästa månad får man börja med allt. Första advent o äntligen är den mysigaste månaden i rullning. Ska släpa med mig Moa och mamma på Ikea också så vi kan julhandla i Sundsvall innan advent med. Haha jag är i full rulle med planeringen nu 😍🎅 Men snart så!

Mycket att se framemot nu, sen i mars har jag längtat efter den 14 oktober. Nämligen dags att ta farväl utav Jocke Berg och kompani.... kommer blir en magisk men samtidigt en sorglig kväll.. Längtar men ändå inte till fredag nu, kommer blir fantastiskt att äntligen få se dom live, men jag är inte riktigt redo för ett farväl heller 😢
Nehepp idag är jag ledig, så blir att fixa hemma o kika på bönderna med Moa ikväll 😃 Men först frukost 🐷🍳