Vic

Just worki'N

Full rulle på slutet, eller ja iaf om man tänker jobbmässigt. 😃 Fast iofs så har jag varit hem o bytt till vinter sulor på kära signe ✌ Samt fått hänga lite med bror som var hem över helgen. Dock blev besöket inte långvarigt då jag hade jobbhelg. Men att bara få hänga med alla där för en kortstund är så mycket bättre än inget. Fick även fin besök av lilla sofi med familj i söndags. Som jag saknat den lilla skrutthönan!
Annars vad har jag gjort utom att jobba? Jadu de är inte mycket de, försökt tränat i den mån jag orkat, beställt massa julgrejor så nu jäklar är jag redo för julen 😍 I helgen är de tydligen halloween firande, men tänkte nog skippa den delen i år. Känns som jag ledsnat på alla dessa högtider, visserligen är de alltid roligt att klä ut sig, men nja i år klarar jag mig nog från det. Får se vad jag hittar på istället 😊