Vic

Halllåååååå

Tjingeling! 👋

Jajamen, nu har jag  verkligen varit frånvarande. Så går de när man har en miljon saker på gång 😏
Känns som jag knappt hunnit slappnat av alls på slutet. Har jobbat, spenderat tid med familj vänner, planerat resan mentalt och fysiskt. Fullrulle har de varit.
Nu är det 7 dagar kvar tills man sitter på planet och beger sig till LA BABY!!! 😎 Tjohoooooo. Nu är de läskigt nära alltså 😏 Och nästan allt är färdigt, boendet, esta, resväska, allt som ska packas (måste förstås packa allt, hur jag nu ska få med mig ens hälften av min lista blir de knepiga) ska nog gå 🤔 hmm ja det känns som de viktigaste är fixat iaf. Dollar ska vi fixa imorgon, och hyrbil👌 är bara så förbannat stressad nu, jobbar nästan varje dag nu fram tills resan, tagit ledigt torsdag, så då jävlar måste jag sätta fart och packa, storstäda lägenheten så den är fin när jag kommer hem, fixa med räkningar, tvätta o ja en massa ska fixas då. Får jag jobbar hela påskhelgen sen på tisdag morgon far vi ner till sthlm, sen 10 på onsdag går flyget till Amerikat 😎🛫 
Och svar ja, resfebern är enorm.. Är ju livrädd för att flyga, så 11 timmar uppe i luften känns fruktansvärt jobbigt.. Ja de är oändligt med tankar och funderingar uppe i lillhjärnan 😏 Men inte att glömma, satan o gatan va det pirrar nu!!! Medans jag är så nervös så längtar jag så att jag ska spricka. Aldrig varit så jäkla exalterad i hela mitt liv. 😍😍 wiiiiiiiiiie!!!! Kommer bli livets resa. 😁😁 Nä nu måste jag ta vara på ledig tid. Börjar jobba igen 17 idag. Sån där skojig delad tur idag 😏 men enbart kvällsjobb imorgon  så då ska jag passa på o fixa de absolut sista 😎 
 
Pladdrigt inlägg, men hela jag är pladdrig nu 😅

Fixade frippen innan resan
Vårkänslor och lovande väder i Los Angeles🌞