Vic

Snabbinlägg😀

Hallå! Skriver ett snabbt inlägg om vad som hänt sen sist😊


Vi bilade ner till Hollywood och checka in på ett hostel alldeles bredvid walk of fame. Så man har promenerat en hel del på den gatan. Sjukt overkligt och häftigt att gå där. Trodde väl aldrig att jag skulle gå där 😀 sett Hollywood skylten på håll, otroligt läckert. (Ska upp till skylten idag och kolla på den på nära håll) Vi har varit på guidad tur runt hela Hollywood, sett Beverly Hills och lite kändis boenden. Det var en bra och rolig tur med mycket att se 😊👌 va ut en sväng på kvällen med, men de imponerade inte jätte mycket faktiskt 😏 Spännande o se ett annat nattliv men de var som sagt inte jätte spännande 😊 
Igår körde vi en heldag på universal studios, det var de bästa och absolut häftigaste jag någonsin gjort! Alltså wow vilken fantastisk upplevelse😍 Går inte att beskriva hur fränt de var, tror man måste uppleva det själv! Lätt den bästa dag i mitt liv!! Dit måste jag igen 😍😍👌
Idag checkar vi ut från detta hostel och kollar det sista vi vill se här o Hollywood, bland annat skylten och lite annat smått. Sen beger vi oss härifrån och upptäcker annat. Lutar mot venice beach idag 😀🌴🏝

Ha de toppen där hemma så tittar jag in här snart igen 😘❤