Vic

Alla ❤ dag

Idag är de som vilken annan dag som helst. Enda skillnaden var att jag var extra kärleksfull mot mina tanter och gubbar idag! 😍Bara älskar mitt jobb!! 


Sedan måste jag ju få skryta lite också. Jag är nämligen sjukt stolt över mig själv. Älskar när man får de bekräftat att man faktiskt är bra på sitt jobb. Fick ett telefonsamtal igår, från chefen på brunflo byar (en annan hemtjänst grupp här i brunflo, det finns 3. O jag jobbat på brunflo inre nu) Och hon vill att jag ska börja jobba åt dom från och med 6 mars, det erbjudandet tackade jag såklart inte nej till. Inte för att jag vantrivs där jag är nu, utan mest för att de börjar bli lite mindre jobb där nu. Sen med tanke på att jag haft lite panik över att de blir mindre jobb hos oss hur allt ska lösa sig för mig, har börjat kolla runt på nya jobb tom, o så ringer chefen till mig o vill ha mig! Hur kul är inte det 😀 så skönt när saker löser sig av sig själv 😊 Ska bli roligt o testa jobba där, för där får man köra jobb bil, slippa gå runt överallt, ska bli väldigt spännande faktiskt 😊 ska gå intro o lära mig jobbet där redan på måndag. Tror absolut att jag kommer trivas där med. Så ja, jag är faktiskt stolt att över mig själv. Känns förbannat kul och spännande med ett nytt jobb. 😃 

Nä nu måste fröken Ros sova, ska skjutsa syrran o Edde till tåget imorn bitti. 
Natti natt 😘

Bästa sättet o avsluta en jobb dag på 😍🛀