Vic

AMERIKAT
Äntligen börjar jag bli frisk, känner att jag verkligen inte har råd att vara sjuk nå mera nu! 
Har legat i feber hela veckan, men nu börjar energin återfinna sig :) Men att vara sjuk och hemma har även sina fördelar. Har fått otroligt mycket gjort. Eller ja, de beror på hur man ser det, har varit sängliggandes fram tills idag, men jäkla anåda vad jag varit produktiv idag :D Har städat, tvättat, tagit en lång promenad och bokat och planerat massor inför vår USA resa. Bokade tåg ner till Arlanda så det är klart nu, har bokat sovplats där med innan flyget går :) Så skönt att ha de färdigt, känns nästan som det är det viktigaste att boka innan man far. Har även varit i kontakt med en reseagent som ska hjälpa till o göra en budget och tips om hyra bil, boende och saker man måste göra när man är där. Dock är listan redan sky lång på vad vi vill göra när vi är där, men alltid roligt med lite fler tips :) Tänka sig vad tiden går fort, när vi boka var det 112 dagar bort och nu endast 68, nästan läskigt hur tiden springer iväg. Måste fasiken fixa ESTA, boka bil, boende första natten i LA, packa, lägga upp en resplan, fixa pengar ja listan kan bli lång. Är en del som ska fixas iaf :) Men känns skönt att tåget ner till arlanda är fixat nu iaf, far hem ifrån 05:45 den 18 April :D Åh som jag längtar nu alltså! 
 
 
Bästa födelsdagspresenten jag fick av Ida :D
Underbar men kylig promenad idag.