Vic

10 januari

Ett av mina nyårslöften är att jag ska jobba upp en bra o grym kondition. Har börjat med att sakta träna under långpromenader med högre tempo. Förra  veckan blev de totalt 4 mil i promenad. I bitande kyla och plusgrader. Denna vecka blev de ett PB för mig, jag sprang 5 km i ett svep, måste jobba på tiden, sprang 5 km på 36 min, men mitt mål är att hamna under 30 min. Men en dag i taget. Tänk när jag kan springa en mil i ett svep, de är mitt huvudmål detta år. Men nu är jag svin stolt att jag kan springa 5 km utan paus. Börjar bra iaf, sen blir de att sätta upp delmål efter vägen. Måste verkligen komma igång med träningen på riktigt igen detta år, förra året blev ett slappt år, men samtidigt var de mycket annat jag uppnådde och åstadkom så jag är inte alls missnöjd. Tar nya tag detta år ist 😁 Kommer gå på pass och så har jag ju en grym gymkompis så vi ska nog kunna peppa varann att ta oss iväg på gymmet när vi planerat de 😊


Utöver att ha sprungit halv milen, så har jag jobbat hela dagen idag. Ätit en ordentlig middag fylld med protein, och nu är jag helt slut och ligger enbart på soffan o kikar på netflix. Varit vaken sen 6 imorse så ikväll blir de sängen tidigt, för ska upp samma tid imorn och jobba delad tur mellan  7-10 och 16-22. De är en kämpig tur de, men samtidigt får man vila ut där mitt på dagen. Eller ja ska möta upp Moa vid 10 och dra på gymmet men sen blir de lite vila o mat innan kvällspass på jobbet. 😊 lyckades även få ledigt på söndag, över min födelsedag. Skulle ha jobbat 15-22 men man fyller ju bara 25 en gång så då må jag ju tydligen slå till med kalas 😏 så ska försöka baka en jäkla massa till veckan då så man har något o bjuda sina gäster på. Jag hade gärna jobbat o hoppat att fylla år 😅 känns inte så märkvärdigt faktiskt. Ska ju ha min o Moas 50 års kalas i sommar o de fira det räcker gott o väl 😊 jaja, en anledning att käka skit med gott samvete 😁😍10

O vi är under tresiffrigt, bara 97 dagar kvar😍😍