Vic

25 år

Jahopp, nu har man nått halvvägs till 50 då. Hur det känns? Det känns fantastiskt bra. Hade en helt underbar födelsedagshelg. Fredagen bjöd på fin besök av syster och Edde som kom och firade mig, drog en repa på gymmet, där körde jag lite rygg. Sedan blev de ut o äta med Martin och efter det blev det en spontan  utgång med underbara vänner. Vi var hos mig först och drack och spelade lite spel för sen fara ner till bishop. Det var väldigt kul! Träffa min allt för saknade förre detta kollega och bara hade en sjukt bra kväll. I lördags jobbade jag och blev grattad på jobbet av underbara kollegor. Söndagen The D-day, började med att jag käkade en otroligt god frukost, knatade ut på en långpromenad i det otroligt vackra vädret, sen var det bara hem och baka det sista för att ställa till med kalas, körde lite med öppethus så det kom och gick familj o vänner hela dagen. Måste säga att jag har den absolut bästa familj o det absolut underbaraste vänner man kan ha. Blev så ordentligt firad och de värmde verkligen i mitt hjärta. Kunde inte haft en bättre födelsedag alltså. ❤❤ TACK TACK TACK till er alla 😘😘😘