Vic

Full rulle 😎

Snart, snaaaaart gĂ„r jag pĂ„ helg! Efter 15 dagars jobb sĂ„ kĂ€nns det förbannat lockande med lite ledigt. Är helt slut! Men samtidigt gillar jag o jobba sĂ„ de Ă€r rĂ€tt skönt de med. Men man behöver vara lite ledig dĂ€r emellan med sĂ„klart 😏

Utöver jobbet sĂ„ har det inte hĂ€nt överdrivet mycket, jobbade midsommar helgen men var i vĂ€g och kĂ€kade otroligt god middag med vĂ€nner. VĂ€dret har inte varit sĂ„ bra heller sĂ„ har inte varit jĂ€tte motiverande att vara ute heller. 
Skrev in mig pĂ„ gymmet hĂ€romdagen. SĂ„ nu har jag Amanda jag kan trĂ€na med. Mycket roligare att gymma om man har sĂ€llskap 😀 

Till helgen Ă€r det dags för fjĂ€llvandring, om vĂ€dret tillĂ„ter sĂ„ att sĂ€ga. VĂ€dret Ă€r lite schizo sĂ„ gĂ„r inte o lita pĂ„ vad som sĂ€gs. Men hoppas innerligt att regnet hĂ„ller sig borta och att de blir varmare Ă€n 3 grader iaf. DĂ„ kommer helgen att bli grym. Bara fĂ„ vara ute i naturen och mĂ„ gott med en kopp kaffe och fint sĂ€llskap. Det blir skoj! 
Men blir de ingen fjĂ€lltur ska jag nog bara njuta av en ledig helg. Bjuda mor o far pĂ„ middag, för mammsen fyller Ă„r i helgen. Och soooooova som aldrig förr! Men vi tar en dag i taget sĂ„ fĂ„r man se. 😊 

Annars dĂ„, har kanske inte nĂ€mnt att jag börjat pĂ„ ett nytt jobb inne i stan. Som personlig assistent till en otroligt hĂ€rlig mĂ€nniska. So far so good. 😀 sĂ„ nu springer jag mellan tre jobb i sommar. Stressigt Ă€r de men samtidigt roligt och lĂ€rorikt. SĂ„ nĂ„gon ledighet i sommar blir det knappast. Men de gör inget. Vill jobba och tjĂ€na pengar nu sĂ„ jag kan göra det jag drömmer om sen! SĂ„ vĂ€rt det. Men kommer Ă€ven bli en del skoj i sommar med. SĂ„ hoppas pĂ„ fin vĂ€der sĂ„ blir det hĂ€r kalas bra 😎

Blev lite midsommarfirande trots jobb😀
#1 - Anonym

Vad Àr det du drömmer om att göra sen? :)