Vic

Borta bra hemma bäst

Jösses vad skönt det är att vara hemma igen efter mitt livsresa 😍

Att få sova i sin egna säng och äta klassisk svensk mat igen 😏

Resan hem gick bra, kunde dessvärre inte sova på planet, så var måttligt trött i torsdags 😴 Bästa basse hämtade oss på flyget så vi bara fick fara hem och vila upp oss. Somnade några timmar sen fick jag fin besök av världens bästa Moa! Den kvinnan har verkligen varit saknad😍Jetlaggen gjorde sedan sitt, blev 12 timmars sömn till och från den natten. Vaknade igår allt annat än utvilad men det var bara att kliva upp och sätta fart med dagen! Fixade lite här hemma och med packningen, sedan drog jag ner till Moa för att grilla med ännu fler saknade och fina vänner! Fick pussa och krama om Emelie och William som varit så underbart gulliga att tagit hand om min lägenhet då jag varit borta ❤ Guldvärt! 
Vi grillade och bara umgicks. Kan inte med ord beskriva hur gott de var med grillat 😍 Bästa jag ätit på länge känns de som 😅 maten i Amerika var väldigt god, men när det kommer till kritan  så slår ingen maten hemma 😏 

De sista dagarna i usa spenderades väldigt bra. Kollade på de sista vi ville göra. Shoppade det allra sista, skaffade en spontan tatuering. Jag gjorde en palm, dels för de är fina men dels för att de symboliserade resan med alla fina palmer man såg 😍🌴

Lägger upp ett enskilt inlägg någon dag med en sammanfattning av bilder från resan 😊 men idag orkar jag inte. Ska fixa mig nu för att dra iväg på 1 års kalas för fina William 😀🎈🎉