Vic

Hemma bubblan

Att vara åter i sina rutiner och allt är otroligt skönt. Men man blir minst sagt lite zombieaktig när man jobbar och bara följer den spiralen 😁

Måste säga att de har varit några otroligt härliga dagar på jobbet. Spenderade min helg där mer eller mindre. Vilket jag av någon anledning verkligen tycker om 😏 Älskar att känna så för sitt jobb. Tycker synd om människor som inte trivs med det dom gör. Är ju endå mer än halva sitt liv man ska spendera där. Nu vet jag väl inte om det här är det jag vill syssla med hela livet, men de är något jag älskar just nu att göra. Så ångrar jag mig o framtiden får jag ta det då 😊👌  Är ju aldrig försent att plugga så. 

Jaja, som sagt hemma i min bubbla igen, händer inte jättemassa skoj här inte. En del men ändå inte 😊 
Följde med Eve på springmeet i lördags, det var väldigt roligt faktiskt. Skönt att få komma iväg och göra något, speciellt l det otroligt härliga vädret. Var dit på kvällen alltså, på dagen jobbade jag så. Men de är väl då de är som roligast att fara dit med 😁 
I söndags hände även något helt underbart, jag blev moster IGEN!! Man kan tro att efter snart 9 syskonbarn är det inte lika spännande längre, men åh de är det verkligen 😍😍 älskar dom där små liven alltså. Ska bli så mysigt att få gosa med Petra och Mathias lilla nykomling!! Åh vad jag längtar.😀 Så nu väntar jag bara på carras lilla knodd med. Haha snacka om att denna familj bara växer och växer 😍👶älskar att ha en sån stor familj, största nackdelen med de är väl att de inte är lika enkelt att träffas allihopa längre. Är man en familj på över 20 Pers är de lite svårt dessvärre o samla ihop alla 😔 Men men man får glädjas för dom få gångerna som blir😊😊

Idag har jag tagit helg tills på torsdag, rätt skönt att få helg mitt veckan så där. Man får så mycket gjort. Idag har jag vår städat hela lägenheten. Dammat ur den och gjort det fint här hemma. Så underbart när det är gjort 😊 ska strax ge mig ut på en långpromenad med. Solen skiner ju så fint så man måste verkligen passa på 😎

Ha en fortsatt bra dag alla 😘

Har även fått spendera lite tid med mosters numera storakille 😍